Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Saturday, January 10, 2009

6 Langkah Untuk Mendaftar.

Salam..Terima kasih kepada kawan2 yang sentiasa memberikan idea2 yang mantap bak beras bernas dan beras jati super tempatan!!Kami akan sentiase mencuba untuk memberikan anda yang terbaik!So,kami telah sediakan anda dengan 6 langkah mudah mendaftar di tag UPDATEKAN DIRIMU!Selamat mencuba!


1. Anda perlu cari coloum PILIHAN ANDA betul2 bawah chatbox.Then cari tag "Daftarkan Dirimu".Kalau dalam gambar,ada arrow yang pointing to "Daftarkan Dirimu".Klik kat situ.


2.Then window nie yang akan keluar.Title die Database Yang Pertama.Kalau lain,anda telah ke tag yang salah.Sila mulakan dengan langkah 1 semula.



3.Skroll down mouse anda dan cuba cari satu spot yang tulis 20 comments.Kalau anda xperasan yang mana,sila klik pada gambar nie.Picture nie akan enlarge dan korg blh tgk dengan jelas picture nie.Klik pada comment tue.


4.Next,window nie akan kuar.So apa yg korg blh skrg adalah copy and paste first entry pyn tempelate seperti highlighted biru di bawah.Then paste kat dalam box Leave your comment.



5.So skrg dalam box tue korang dah ade tempelate utk korg edit data korg.So sila2lah edit.
6.Bila korg dah sudah edit,skroll down dan nampak verification box dekat no 1.Kat situ korang perlu isi ikut word yg dibagi.Tujuannya adalah..supaya anda nie cukup logik utk baca word tue.Maknenya anda diparas sedar dan waras.Hee.Kalau anda ada account google,anda blh terus isi di no 2 dan no 3.Masalahnya timbul apabila anda tiada account google.So anda perlu mendafar satu account google dulu,sila klik dekat no 4.



So,tuela die.6 langkah mudah untuk mendaftar di starianstand.blogspot!Selamat mendaftar!=)
Credit to Incik Ning dan Pa'cho!=)
Coordinator,
Azrie Adzman
Black House 2000-2004







2 comments:

remy said...

wah baguss nih dah ade langkah2 terapi yg bekesan..moga2 harapan yg kite letakkan akan tercapai dng mensasarkan 180% batch 44 akan mendaftar dgn keyakinan yg tggi.. "peace with war"

Anonymous said...

waLa0weh!!baguss neh ade langkah2 terapi yg bekesan..hoPe harapan yg kite letakkn akan tercapai dgn suMe batch 44 akan mendaftar dgn seMangaT "STAR".. "peace"

Visitor Counter