Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Friday, January 30, 2009

Hahaha..Korang Mmg Btul Budak STAR..

Salam kepada semua org!


Haha..Blh plk korg guna name cikgu2 yg tercinta tue kat blog nie.Hehe.Mmg kelakar..hehe..


Orite,kita nak start wif sumthg new n fresh!Abrar Manap ada cadangkan nak buat tshirt hr tue.So far ade sorg sahabat kita nie dah design skt.Tp die ckp die buat dlm keadaan die malas.So nie la hasilnye.


Model : Zam Hadzrami
Designer : Zam Hadzrami
Lokasi : Zam Hadzrami yg tahu


So,ape pdpt korg?Nak tambah pape?Blhla gv us feedback on first trial by Zam Hadzrami.Owh,sape2 yg nak design,blh berbuat demikian.Blh share dgn kita semua then nanti blh start tempah.

Organizer akan cube sedaya upaya menyediakan kos penghantaran ke seluruh pelusuk dunia!Hehe.

Save Palestin,
Azrie Adzman
Black House 2000-2004

8 comments:

incik neng said...

dude.. baju musti mau koler maa....takde koler mane leh g prep ...pastu kasik buat satu logo nombor 44 la. menarit. baru la nampak lelaki sejati berketerampilan doo..-

GaB said...

neng nang..ape kate ko design try..tangan ko kan halus..macam makhluk halus..btw..pepephal pon.. gue konpem beli..

Anonymous said...

nice la model tu. tgn die mangkor la. nk berkenalan dgn model bole? aku rs design tu da nice dah. kalo neng nk edit ks ngam lg pn buley. bwt long sleeve skli la doh.

okiey said...

emmmm......ze,time ko bwat yg ni....ko tgh malas kn.....so,aku tggu design ko bwat time ko tgh rajin...amcm?mesti mantap pnylh design tu...bkn calang-calang

sir.GreenMafia said...

huhu aku rase la kan..
tulisan batch 44 tu terasa besa sgt doe..dah mcm bibir neng dah..
apekate dikecikkan sket..huhu

remy said...

wah,,,hahaha..canteknye background gambo nih,,aku suke,,nak beli background je bole??xder kaler lain lagi kerw...putih mcm cpat nak kotor jerk..kang kene oder slalu,kaya plak designer nih,,hahaha,,,,,,wat la 4-5 jenis baju,,t aku beli sumer skalik,,hahhaa

redhuans said...

hurmmm..aku rasa la kan...nih aku rasa laaaa..design tuh mcm sekolah menengah sgt aa..design dier sgt keremajaan..almaklumlah kan..skang nih sumer dah dewasa2..aper kater design dier bg yg cam dewasa sket aa..hehehe..ze, aper kater ko wat design tyme ko tgh rajen..kompom lg mantap aa design ko..hahaha...ker aku sorang jer yg rasa camtuh??entohlerrr..heheh

p1suNk said...

ape kate ko wat 6 warne..

aku beli warne ijau!!

xD

Visitor Counter