Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Friday, January 9, 2009

korang semayang jumaat tak?

ade sape-sape lupe ape tuh songkok di mate seorang starian?

Ari neh ari jemahat ..Cam bese aa kalau mase form 1 mesti aa kene beratur dulu kan kan? pastu dgr suare farish hafeez ."woiii tunggu ape lagik? korang nak meeting ke petang neh ?"(sambil buat gaye jangan lupe bawak buku meeting kalau taknak kene pasolla). Sampin mesti kemas (takde sampin kain pelekat petak petak cam si chimut pakai la pon boleh ),songkok mesti la pakai kan ,butang mesti 5 baru la kacip ye tak.(Aku heran sampai skang mane pegi sampin chimut aa?).Batch besi tuh wajib beb ..lu orang nak poket baju korang bahagian atas koyak secara sadis ke. Pastu nanti korang dengar suare amir long kire se..due..tige (loghat terengganu pekat tapi mengaku tinggal KL ).Hek eleh aku tau korang menyampah..aku pon.Seb bek die 185cm kalau tak memang aku dah injak muke de ngan kasut kulit hitam aku...ehh pvc la.Tibe-tibe..


"ade sape sape nak ikut abang belajar silat kalimah?"


pergh ayat keramat beb.Sape lagik yang tertipu sile aa tinggalkan kat komen eh? chilake lu abg farish, gua dendam lu sampai mati .pasal lu la gua telepas outing pertama gua. cakap aa nak pegi restoran kalimah. (roti banjir ade sape mau?).Yang tere tuh, abg masykur bleh lak saport secare tegang.Muke hensem je....hati penuh dengan niat kejahatan mengenakan f1 yang suci murni cam gua.Mmg kentang aa 2 ekor tuh. Aku sebenarnye nak cerita pasal songkok je tapi takde idea ngahahaa.Sape men jambu dulu mesti tau kan tempatideal neh .Eleh takyah aa buat muke zaipen kat sini,rahsie korang dalam poket blazer aku aa.Lu orang memang la sentol aaa...bahye doh bawak 'pasangan' panjat tetinggi pastu feilong berdue..kene sergah ngan pakcik lan palat (polis tue kawan baik udine ) baru ade akal.Tapi masyuk kan ..jerih keringat nak panjat bangunan.Nak nak yang boroi macam man..bapak begegarnye bangunan(tiada offence disini hahah).Nak carik orang kaber line lagik..banyak keje tuh wehh.Dengar cerite songkok dah kene seal,yeke bai?Name aku vandel ade ke tak lagi tah atas tuh ..( name mama pon ade doo korang jgn ingat aku je jahat ngahaha).gelap.

semayang jumahat dohh. jangan pegi men kat HI info takpon men snuker stable due + lepak komek beng macam zaman kegemilangan korang dulu. Lepas semayang bleh ( itupon kalau lu org berani kene hambat ngan Mr.Eng la kan ...).

*jangan lupe doakan saudara Islam kita di palestin .Kita saudara.Islam itu pilihan hidup.Pegangan kita,pegangan dunia .Allahuakbar

inilah die watak utame dalam cerita kali ini
korang nak bunuh sape dulu?

3 comments:

Hazman said...

wahaha... Ayat-ayat yg dnyatakan penuh dgn budi pekerti seorang selebriti..( taw2 la sape )

Hazman said...

songkok mane leh naek da skang ni kn..?
tp s usual, mesti ad jgk yg nk naek..

p1suNk said...

sadis gk la aku kne tpu ngn farish..haha,melepas outing pertame..tp at least farish baek lg dr izis..haha xD

Visitor Counter