Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Monday, April 27, 2009

Blog Lemau?

Salam to all..


Referring above subject..aku pun honestla rase blog nie lemau skt.Psl xde update lgsg.Nak harap tgk muka abrar sorg je lemahla..haha.No offence my fren.Back to subject..aku rase dah kene transform skit blog nie.Aku ade terfikir cadangan jgk,selain cadangan pakcho tue.Aku terfikir nak bentuk satu organization utk bawak blog nie dan batch secara lbh berkesan utk semetara waktu atau pun permanently.


Therefore,aku nak aturkan satu meeting dengan semua org yg blh online atau datang ke satu tempat supaya aku blh jumpa dengan semua yg berminat nak lead batch sementara waktu KB sibuk dengan studies die.Kalau korang nak bantah,silakan,aku prefer more ideas than satu idea.Tujuan meeting nie,again,tuk bincang organisasi.Lagi satu utk bincang cara gerakan batch.


Ada a few parts dat really need attention.Terutamanya dari segi connectivity.Kita masih lemah dari segi tue.Nak minta korg update kat blog,ade yg xreti.Dah tunjuk cara,xmau buat plk.Sedih jgk.Tp nak buat camne,komitmen semua org limited.Masing2 ade hal masing2 termasuklah aku pun.Tp benda nie kene jalan jgk.Kalau x,jgn menyesal kalau org ckp batch kita tak mantap.last time tgk futsal,xde pun yg berminat.Nak main futsal ape kalau 3 org je yg nak main.Malu pada sape?Bkn muka neng sorg,tp satu batch.


Wut i'm going to do is,bln 6 nie akan ada satu meeting.Kat mana?Aku masih tgh fikirkan.Tp dalam 1st june 2009.Dua agenda meeting..satu organisasi.Satu lg pembawakan bacth termasuklah tshirt dah network kita.Nie satu bulan pyn notis..kalau xde org nak join jgk..aku dah xtahu nak buat ape.Sms akan aku hanta dan pengumuman kat blog serta sms ke no semua yg ade kat aku.The rest..ur part to spread the news.

Aku xmau sound emo ke marah ke..xde lgsg.Dis is a professional speaks.Tp mmg aku sedey dan sedikit malu dengan komitmen semua org.Spttnye by now kita dah pnh kuar holiday same2 ke.Psl bukan xde budak batch kita study local.Cuma semua org prefer to keep them to themselves.Junior kita siap pg pangkor holiday same2.Kita bukan xde org yg pandai organize trip..ramai.Cuma xde sambutan.

So dats all i guess..pape,hit me back so i kno dat u are reading this memo(i call).

No comments:

Visitor Counter