Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Wednesday, April 1, 2009

PEMUDA KACAK BATCH 44 (April,2009)

Dengan jumlah undian sebanyak 21 daripada 40 undi (52%), Mohd Farid Bin Mohd Khatob anak kelahiran Felda Taib Andak ini telah membuktikan bahawa beliau juga setanding penyanyi terkenal Malaysia,Mawi. Farid yang juga merupakan ahli Rumah Hitam telah dilahirkan pada 14 Januari 1987.

Siapa tahu jejaka sekacak Farid mempunyai sejarah lampau yang tidak mungkin akan dilupakan beliau iaitu terminum minyak tanah ketika sedang menuntut di tingkatan dua. Mempunyai perwatakan yang macho dan cool, Farid sering menerima pujian takala beliau di padang bermain bola.

Farid juga terkenal dengan pelat2 yang manja ketika menyebut huruf2 tertentu, tetap tenang menerima usikan rakan2 ketika di sekolah. Farid juga merupakan ahli tingkatan 5T telah berjaya mendapatkan keputusan cemerlang dalam SPM.

Dengan ini, Mohd Farid telah dinobatkan selaku juara Pemuda Kacak Batch 44 utk buat kali pertamanya.Tahniah utk Farid semoga beliau terus kacak di masa hadapan!Selamat maju jaya untuk Farid!!

5 comments:

incik neng said...

kenapa ayat a-ayat entry ini berbentuk busut!
hahahha nice nice dah macam bahagian sukan kat dalam perintis lak hawhaw

Unknown said...

hampeh gile ayat2 tu..menusuk ke kalbu..hahahaha...tahniah farid..ko mmg hensem

p1suNk said...

aku pn nk ucap tahniah..

haha

Wan Suhafifi Sukri said...

Salam..
Tahniah kat FArid n tQ 2 all yg sokong die..
aku pun penyokong kuat die.. heheh

Anonymous said...

kali ni black mng, next pny pemuda kacak abrar plak, black lg! hohoho... mmg kacak pemuda2 black ni...bngga aku..hnsh..hnshh

Visitor Counter