Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Sunday, December 27, 2009

Barai masih straight!



Ok2..ning dah hbs provoke nak suruh aku citer barai raba-raba aku ke x.Tp aku tetap maintain cool dgn jawapan aku,barai mmg raba2 aku.Tp cam korg xtahula die raba kat manakan?Korg biase kene cubit kat lengan x dgn barai?Niela budaya barai yg masih melekat sampai sekarang.Dari kat STAR dulu,sampai dah ckp perancis pun barai tetap barai yg korang kenal dulu.Kalau xpercaya,silala ke Metz,France,blh korg melawat mamat nie kat sana.


Ok,cukupla citer pasal barai.Die pun dah ade awek skrg jd korg yang pernah tulis surat cintan kat die,sila jgn terus pendam perasaan korg.Barai straight oi!Awek die msg2 sll kot.Korg jgn pandai2 nak tackle barai lg.Buat ranjer,aku xtahula kesah ko dgn barai camne hr tue.Tp barai mmg straight.Hee.Barai,jgn amik hati pasal maggi pun ko dah dapat.:p

Hr tue aku ade kesempatanla nak melawan Adam (K.U STAR 2004 kat London).Aku tumpang umah die je.Tp kalau korg plan nak melawat die,jgn ramai2.Dtg sorg2.Kang korg tido luar.Aku hr tue tido atas katil adam je.Haha.
Dari pemerhatian aku,adam masih yg korg kenal dulu.Xbyk berubah die nie.Masih segak bergaya.Eh!Silap,skrg serabai skt dek rambutnya yang serabai tue.Mahal kalau nak gunting kat sana (alasan adam).Jd rambut die jauh sekali dari kat STAR dulu.Kalau kat STAR dulu rambut xblh blah walaupun ms tue rambut aku dpt pujian dari Cikgu Noridah ms mentor-menti,skrg adam dengan gaya rambut yg boleh blah. Selain tue,adam ok.Menunjukan ciri2 sorg sahabat yang korg blh count on.Masak sarapan dan makan malam utk korg tue mmg kegemaran adam.Jd aku kat sana kenyang makan apa yg adam masak.Adam serius pandai masak!Hehe.


Owh,korg sure xpercaya aku jumpa sapa kat sana.CIKGU ZULAIFAH wey!Aku harap korg blh bersabar dan jgn hentak2 keyboard korg psl korang masih memerlukannya. Overall,aku sgt berterima kasih kepada adam dan barai sbb layan aku dgn baik.Tlg aku macam2 dan sbb menjadi kawan2 yg sgt best!:)


Sekian,berita dari Keramat.

2 comments:

iman said...

caya lah guru
g luck final! nnt melawat a aku plak haha

redhuans said...

guru dtg london jerr..bukan nk dtg ireland..sebelah jer pun..hahaha.

Visitor Counter