Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Wednesday, January 27, 2010

Ape Kes!

Habis sunyi sepi blog budak2 STAR.Hee.Taula final year student masing2 tp jgnla sunyi sgt.Ada di antara kita dah grad,pun..senyap gak!Xtahula korg tgh buat ape.Mungkin sibuk cari kerja plk kot.Xpe,aku pun xmau ckpla pape since aku pun busy gak.Aku pun xbuat pape utk semangatkan semua org.

Cuma aku nak start tny korg,apa yg korg dah buat utk batch setakat nie?Apa yg korg dah sumbang dan usahakan utk batch?Nie bukan berbau ungkit-mengungkit.Cuma sekadar soalan renung2kan.Hee.Abraham Lincoln pernah berkata,"Dont ask what your country can do for you.But ask yourself what you can do for your country".

Sampai point nie aku rs kita semua perlulah amik sedikit masa dan tenaga utk sama menyokong aktivit batch kita.Kalau korg busy,sibuk cari pekerjaan,sibuk cari gf ke,xpela.Cuma aku risau satu hari nanti bile korg nak minta tlg antara satu sama lain,ada jawapan "aku sibukla bro","nanti aku call ko blk bro".

Kddg frenship nie (personal opinion),ade bila kita xperlukan dan sgt xmemerlukan.Tp akan datang tetiba dan xdisangka2.Dah sllnya frenship nie xteruji dgn satu situasi tp lebih dari satu situasi.So pada aku,mungkin hari nie kita xdpt nak tlg kawan2 kita,mungkin bsok sape yg tahu.Same goes to sape2 pun.

Sebagai usaha utk buat reunion batch semperna "10 tahun bergelar STARIAN",aku nak minta korg tlg tgglkan comment kat shout out box tue,bgtau bile korg free dan kita blh plan sumthg.Xkirela besar ke kecil ke.Nanti kita sama2 trun STAR lawat cikgu2 n sekolah.

Plan 1:Kita akan ke STAR dah jumpa cikgu2.Then kita kumpul duit sorg skt buat jamuan kat STAR.Then if ada duit lebih,kita lanjutkan perjalan kita ke mane2 tempat yg menarik kat Perak tue.Hee.

Plan 2:Sape ada plan?

Ok,aku tgglkan korg dgn few pic tuk membakar semangat korg utk buar reunion!:p


Gambar budak reunion Koleq kat PD.Batch 00-04.


Source:
1-http://www.facebook.com/#/photo.php?pid=975893&op=1&o=global&view=global&subj=652091303&id=1058096400
2-http://www.facebook.com/#/photo.php?pid=975974&op=1&o=global&view=global&subj=652091303&id=1058096400&fbid=1317058400705

1 comment:

remy said...

"aku sibukla bro","nanti aku call ko blk bro".

hahaha,,,siyes aku snirik dah kne,,,dan xperlulah aku xnk ckp sape,,cume,,,ntahla,,,kdg2 mybe reunion mgkin ley wat bntu kite sdar balik kan psal frenship,,so no komen,,ik3~

Visitor Counter