Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Saturday, August 7, 2010

Buka Untuk Tempahan

Ok,so aku dah minta harga dari supplier dan aku tgk vote tue dah xde perubahan.Last vote 32.Jadi xpyhla tggu lagi aku rs.Dan vote paling byk jatuh kepada..DESIGN No 2!!Tahniah2!

So aku open kepada tempahan dan untuk dapat harga RM 25 sehelai,aku perlukan sekurang2nya 50 helai.So ajakla ramai2 untuk tempah baju batch,ok?

Cara untuk tempah:

Korg boleh guna saluran sms,email,pm fb dan ym.

Untuk SMS;
Hantarkan nama korg,size,kuantiti ke 0132751324

Untuk EMAIL:
Email aku kat zharif_adzman@yahoo.com

Untuk FACEBOOK:
Terus click kat sini "Azrie Adzman" dan pm aku.

Untuk YM:
PM aku kat ym.Yg xde ym aku, add zharif_adzman@yahoo.com

Aku xsure lagi tempoh tempahan tp aku rs dalam 1 bulan nie.Lepas tue aku tempah.

Kalau korg rs nak design no 3,pun bgtaulah aku.Aku blh tny2kan.Hee.

Kos penghantaran aku blom kira.Tp nanti aku bgtau lain.

Aku sertakan email sebut harga tue.Kot2 korg tertanya nanti.Hee.


Cheers!

*update=saiz baju.lupa aku nak citer.size standard.kedai nie sampai tripple XL pun ada.

1 comment:

mDyNaN| said...

salam...
camne dgn saiz?

Visitor Counter