Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Monday, July 19, 2010

Design Baju Batch

Jadi kirk telah pesan kat aku,yg dia sibuk dan minta aku tlg uruskan soal baju batch.Jadi aku tunjukan kat korg design2 yg ada siap description.Korg tlg vote,then aku akan proceed cari supplier.

Design 1:

Konsep baju polo.Sebelah depan dgn lambang STAR.Belakang,tulisan "BATCH OF 44" seperti dalam gambar kat bawah.

Design 2:
Konsep baju sama,baju polo.Cuma kali nie bezanya ada tulisan depan "batch of 44".Belakang juga tulisan lain,"STAROBA".



Design 3:
Design 3 berkonsepkan baju F1.Depan ada dua design,satu tulisan seperti gambar sebelah bawah.Sebelah logo STAR.Belakang tulis "STARIAN"
Ada 1 bulan utk korg vote.Then aku akan teruskan dgn tempahan dan sebagainya.Utk kawan2 overseas,aku akan post baju2 nie.Soal harga,nanti aku bagitau lain bila aku dah dpt harga dari supplier.

Thanks everyone!Selamat ber"vote".Hee.

No comments:

Visitor Counter