Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Wednesday, September 8, 2010

Update

1.Baju batch,korg sila check tempahan korg btul ke dak.Aku perlukan at least 60 helai.Tp bak kata dorg,tempah je 60.Nanti kita tong-tong byr.So aku akan finalizekan cari pembayaran.Semuanya online.So aku tgh sediakan sistem pembayaran.:p --person in charge:guru

2.Raya @ STAROBA.Tarikh dia 10 oktober 2010.Tempat kat pandai dalam.Sape berminat nak pg,halo2 aku at 013-2751324.--person in charge:tak guru,adam.

3.Trip to Pulau.Aku masih tgh cari tempat yg best utk ke pulau.Masih tercari2.Sesiapa berminat nak tolong,halo2 aku.Hee.Weekends juga,mungkin hujung tahun kot.Sedia2kan lah duit yeop sekalian.--guru,adam

4.Raya @ BATCH 44.Tarikh blom set,tp dlm mggu kedua raya.Weekends.Kita tgh fkr cara plg best utk buat jamuan batch.Nanti kita org update korg!--guru,adam

So basically,pape,roger kami!Hee.Sedikit update,skrg ramai yg duk KL atas urusan kerja.Dan cam Pa'Cho kerja kat nilai.Dekat je nilai-kl.Toyon,mama,tabu,mereka nie semua ada kat KL.Pape,halo2la ktorg.

Cheers!

1 comment:

Dash said...

3 - Trip to pulau...

Nie aku bleh tolong guru, aku punya field nie. tell me whats ur plan.

Visitor Counter