Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Tuesday, January 4, 2011

bila kawan ramai keliling kita~

selamat tahun baru batch 44

mogamoga anda dalam keadaan sihat dan sihat merahjambu .Lepas aku tengok korang bermain bola putsal,aku rindu kat korang .Walhal sebelum neh tak rindu pon sebuk becinte je hahaha.
january neh dah dekat 10 tahun dah aku kenal korang.Setakat lubang idung abira ngan gigi depan cech tuh , takyah tengok .bau pon aku kenal .19 jan neh takde ke gath besar besaran anjuran adam effendy ke syafiq mazlan ke.dengar cerita depa kaya dah.setakat nasik ayam kak zura tuh ape ade hal ye dak ik3.

kak nak punggung kak


teruskan aktiviti batch .nanti balik ak gengjoin.Korang memang best.
akhir kata aku ucapkan selamat maju jaya pada hangpa suma dan ucapan tambahan "apsal aizuddin malik gemuk?makan lembu idup ke ape"

saranan kepada admin.

Buat satu akaun contibutor.bagik suma orang password die.So dorang blehla hapdatekan diri dorang.nak kawin ke ,nak tunang ke ,nak kawin tapi nikah kemudian ke.lawan berat badan dengan teman2 seperjuangan ke.dapat anak pertama ke.amacam keren dak idea den?
Otsukare sama des mina sama


kengkawan

terimalah gamba gua bersama matpayunk.die datang lawat umah gua mase ari raye tempoh yang lepas.terharu gua berjujuran air mata.mase tuh die kurus lagik.Kalau sekarang jangan ajak die datang umah .nanti kusyen korang penyek mak kau orang tabuh korang.Dia bukan kesah pon!

3 comments:

gabbana said...

oit 11 tahun la.. tula dulu time cikgu puziah ajar, tido... ;p

neng mmg ensem, kami rindu anda.. =(

thegreatleftback said...

weih neng...terima kasih kerana mengingati gigiku..tapi aku tetap memuja bibirmu...

En. Pai said...

En. Paul, nice pic bro...nnti tahun baru cine dtg raye umah ak lak

Visitor Counter