Berita Terkini

Sila vote untuk kepentingan bersama!Hee.Ok,selamat membuat pilihan!Undi adalah rahsia.Tunaikan tanggungjawab anda sebagai warga Batch 44.

Monday, January 19, 2009

Its been 9 years dooo!

aku takde gambar batch ,tinggal kat asia tenggara

Mungkin bukan semua yang ingat tapi aku rase aku ingat pasal aku kan hensem ngahaha . 9 tahun dulu kamu mesti ingat kan,pengetua tersohor a.k.a sesank kasut kilat menjemput mak bapak kamu degan muke penuh agenda dan muslihat ke dewan besar untuk mendaftar name kamu selaku STARian .Kamu juge mungkin rase bertuah di 'tour guide' oleh gecko(amir karnadi) atau goro(ezdihar) ke asrama tahun satu yang bertilam macam bukan tilam dan alamari kayu bukan macam almari.tukang guide sume budak f2 kan hari terbabit.Mak kamu membebel ,bapak kamu menyesal pasal fasiliti macam rumah bangla ,tapi mereka tahu itu yang terbaik untuk jantan gagah seperti kamu orang.Mungkin sejak kala itu kamu baru mule mengenal seluar putih (last last jadik kuning),kasut kulit hitam (pvc sebenarnye), nametag hitam putih , lencana besi, tray dining hall, kari ular, bubur petrol dan juge capcom Kinta city.Jadi buat semua warga STARian004

HEpiBIRthDayBaTch44
STARiaN 004

saat gembira tertawa
saat berduka kita sama-sama
duduk bermuram durja
kita saling memerlukan mengerati satu ikatan itulah
erti persahabatan


p/s :sile rujuk entry sebelum untuk korang punye pembetulan tarikh gathering .maaf aku takleh join.skolah beb.tapi kalau nak saport teket kapal terbang,buat copy untuk 4 ya (aku,dmx,cyborg ,tokye )

3 comments:

p1suNk said...

epis bdays batch doo~~=]

Billy Aman said...

spe edit pic ni..dak yg putih jd gelap..yg gelap stret gerhana.

redhuans said...

aik penyu...sensitip tuh bunyi ayat gerhana tuh....!!!wahahaha

Visitor Counter